2010. szeptember 3., péntek

Montrail Wildwood teszt?

Nem teszteltem. Használtam. Kicsivel több mint 1400, terepen futott km után fáradt el végleg. Ennek a távnak a nagy részét valóban terepen (erdei talajon, dózer utakon, Magas- és Alacsony-Tátrai ösvényeken, hóban, sárban sok esetben patakban) hagytam magam mögött. Sok ismerős mondta azt, hogy túlontúl merev, kemény és nehéz cipő. Számomra talán ezért volt pont tökéletes, mivel a 81 kilómhoz ez passzolt legjobban. Alkalmi vétel volt, spontán történt a vásárlás (a Nomádban) mert nem ezt a cipőt szerettem volna. Egy pillanatra sem bántam meg a vásárlást.

Az első futás Bánkút környékén történt, elég kellemetlen időben, egy párás, ködös eső utáni délutánon. Gondoltam beavatásnak pont jó lesz. Másfél óra futás után megannyi szikla és kő között ugrándozva, keresztben letudva Ablakos kő völgyet, megjárva Bálványt, érkeztünk vissza az autóhoz. A cipő mindvégig stabilan tartott, nem csúszott különösebben a vizes sziklákon sem. A sarat kifejezetten kedvelte. Sajnálatos módon az egyik reggeli futásomon aztán kitörtem benne a bokám... ami a fáradtság és a dekoncentráltság számlájára volt írható. Így le kellett mondanom a Tortúráról (sebaj, majd idén pótolom). A téli időszakban sokat sikerült hóban futni. Ebben a közegben ez a cipő szerintem tökéletes, egyetlen hibája, hogy nagyon hamar elázik ha friss hóban fut benne az ember. A legtöbbet a Tátrai kalandozásaink során szenvedte el a cipő a köves terepen, ahol is az éles sziklák nem csak a talpát, hanem a cipő felső részét is össze-vissza vágták. Egy szó mint száz, a cipő véleményem szerint igen stabil, strapabíró, bár kicsit kemény, de a magas hegyekben meghálálja mivel a kövek sem szúrnak át a talpán még 4-5 óra futás után sem.

1 megjegyzés:

  1. Jé, lehet írkálni... Ilyen kezdet után csak hasonlóan szupi folytatást tudok kivánni! tomc

    VálaszTörlés