2010. november 4., csütörtök

Mentatea

Ismét felébredtem az óra csörgése előtt. Három óra negyvenhat perc. Már a tea miatt is megéri, gondoltam. Egyébként pedig a végén már világos lesz, sőt talán még a napot is láthatjuk felkelni. Zoli kiadta az utasítást, hogy két órát tervezzek és legyen benne szint is. Mivel tegnap esett az eső, gondoltam, hogy egy csöppet lazábbra veszem. Kifejezetten meleg fogadott minket a Fenyőgyöngyénél, ahonnan a panorámáig még az aszfalt úton melegítettünk. Az első komolyabb felfelé után szinte jól esett a lengedező szél a tornyoknál. A Virágos-nyeregig a kéken óvatosan lépdeltünk a vizes kövek és gyökerek között, ahonnan a hegy oldalában legurultunk a Határ-nyeregbe. Meg is kaptam a magamét, mondván, hogy    ez így kevés lesz, ha már a szinteket nézzük. :) Azért a végébe még sikerült még két kellemesebb emelkedőt csempésznem a köz legnagyobb megelégedésére. Az Árpád kilátónál még Attila kreált néhány fotót a reggeli fényekről, majd végül mintegy levezetésképpen lekocogtunk a kiinduló pontunkig. Az erdő még mindig színes szőnyegeket terített a lábunk alá. Szerintem ismét jót futottunk, jó kis társaságban hagyhatom magam mögött a korai kilométereket. Köszönöm.

Néhány számadat...
14,9 km; 600 m szint; 1:53:38

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése