2011. január 21., péntek

Este

Felbuzdulva a nevezésen illetve, hogy a héten még nem futottam, gyorsan futócipőt rántottam és a Majparkban találtam magam. Mivel reggelre esett egy kevés hó, úgy gondoltam, hogy ezt kihasználva beveszem magam az erdőbe és el is indultam a Forrás-völgy felé. Elhagyva a Kecskelyuk barlangot, balra felkanyarodtam egy erdészeti dózerra amit Izom útjának hívunk. Naívan azt hittem, hogy a hó teljesen futhatóvá varázsolta az amúgy sáros utakat. Nagyot tévedtem. Az erdészeti gépek rettentően szétbombázták az utat, és ennek a kárát tegnap este én láttam. Több alkalommal bokáig merültem a havas-sáros mocsárban. Megváltásként érkezett Lencsés teteje ahonnan Lillafüredre csapattam le, vállalva ezzel az aszfalton való futás nemszeretem érzését. Belehúztam és hamar visszaértem a Majális-parkba az autóhoz. A kezdeti sarazástól eltekintve remek kör volt, kicsivel kevesebb mint egy óra alatt. Egészségünkre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése