2011. január 24., hétfő

Hétvégi pillanatok

Szombat reggel nyolckor a Majális parkaban majd' húsz ember toporgott a fagyos időben, hogy nekivágjanak a hétvégi körnek. Hamar két csapatra szakadtunk, Csabika vezetésével és sztorizgatásai közepette hamar Fehérkőn voltunk ahonnan a bobpálya meredekén keresztül máris Lillafüreden találtuk magunkat. Innen egy lendületes tempóval máris az autóknál állítottam le az órámat. Olyan gyorsan eltelt a kicsivel több mint másfél óra mint amilyen keveset írtam róla :)

Másnap Tomcával és Ballával indultunk Helyiipartól egy csepp sík dózer bemelegítést követően fel Aranylépcsőn. A Népek Tavasza TT mindig érinti ezt a völgyet, és meg kell mondjam nem szokott pihentetni. Most is meg kellett küzdenünk vele mire felértünk a bánkúti útig. Itt egy balos után már ereszkedtünk is Búzgó-kő felé. A hatalmas erdőirtás eredményeképpen elkeveredtünk Mária felé is majd vissza Őrvény-kőre amit alulról másztunk meg. Miután a nap eltűnt a felhők mögött, egyre hidegebb lett így nem töltöttünk sok időt a bámészkodással, hanem Válint-kereszt felé vettük az irányt. Csókás előtt, jobbra kanyarodtunk a fák közé, hogy a futás szinte minden pillanatát az aszfaltnélküliség határozza meg. :) Egyébként is vasárnap volt... A végén Tomca szokásos teája csak hab volt a tortán, nem beszélve a rétesről illetve a forró csokiról amit Imiéknél fogyasztottunk megérdemelten.